Uw opdracht afgeven of insturen?
digitaliseer mijn opnamen
Liever eerst een offerte?
offerte aanvragen
In een organisatie blijven, ondanks een goed doorgevoerde automatisering, altijd veel papieren documenten aanwezig. Om ook deze papieren goed te kunnen gebruiken in het digitale kantoor, is het van belang dat deze periodiek worden gedigitaliseerd. Scanit biedt hiervoor de oplossing, we verzorgen de volledige digitalisatie van deze documenten, te denken valt aan werkbonnen, inkoopfacturen, pakbonnen, werklijsten, werkbriefjes, etc. Dit betekent niet dat we slechts de betreffende documenten scannen, afhankelijk van uw wensen kunnen middels hoogwaardige OCR technieken doorzoekbare pdf bestanden worden gemaakt, zodat ook de teksten van deze papieren snel doorzocht kunnen worden, zodat u de informatie volledig digitaal kunt benutten.
Het werk wordt stukken efficienter als er niet meer door archiefkasten gezocht hoeft te worden. Als deze gegevens via het bedrijfsnetwerk beschikbaar zijn, kunnen de gegevens bovendien (afhankelijk van uw bedrijfsnetwerk) vanaf elke werkplek en zelfs elke vestiging worden ingekeken.
Belangrijk is dat de digitale documenten door u optimaal kunnen worden gebruikt, we staan dan ook open voor uw persoonlijke wensen en adviseren graag om zo een passende oplossing te vinden voor uw situatie. We leveren maatwerk, per slot van rekening zijn geen twee klanten identiek.
Als u uw administratie eenmaal digitaal heeft, dan blijft u tegen papierwerk aanlopen: inkoopfacturen, werkbonnen, interne bedrijfsdocumenten, om maar wat te noemen.
Een scanabonnement is de beste oplossing om digitaal bij te blijven: afhankelijk van uw wensen zal Scanit wekelijks of maandelijks uw nieuwe documenten scannen, zo beschikt u snel over de digitale gegevens, bovendien is het een voordelige optie.
Scanit maakt zo de kosten overzichtelijk. Maak gebruik van ons scan abonnement en profiteer van onze scherpe tarieven. Omdat de kosten afhankelijk zijn van uw specifieke wensen, kunnen we hier geen standaard prijs vermelden, als richtprijs kunnen we €0.15 – €0.30 per pagina (excl. btw). U kunt vrijblijvend contact met ons opnemen, zodat we een offerte voor u kunnen maken. De kosten van een abonnement zullen u beslist meevallen!
In geval van brand, waterschade, etc. kunnen veel papieren gegevens blijvend verloren gaan, van digitale documenten kunt u op meerdere manieren een back-up opslaan, zodat uw bedrijfsgegevens niet verloren gaan in geval van een dergelijke calamiteit.
Documenten altijd beschikbaar kunnen hebben met behulp van laptop, tablet PC, smartphone, etc. is een van de grote voordelen van het gebruik van services als Evernote®, natuurlijk dienen de originelen hiervoor wel eerst digitaal te zijn. Ook hiermee kunnen we u helpen, zodat u uw rapporten, verslagen, handleidingen, etc. overal kunt inzien.